BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

недела, 23 март 2008

Учење? Не, благодарам!

tv

Недела е....најдосадниот ден!!! Си викам нема шанси да фатам книга, не ми се учи ни најмалку (многу нормално). Па ај ке гледам нешто на ТВ зашто и од интернетов веке ми дојде преку глава!!! НаМТВ1 има некој обид за забавна емисија:) Леле колку се очајниии. На А1 нормално, фудбал. (а вчера бев приморана да гледам дури 2 утакмици- браво за јувентус!!!) . На останатите наши програми се шпански серии и тоа 256 епизода????? Лелееее. И демек затоа што имам кабловска си викам ке најдам нешто. На една програма документарец на Русија и Чеченија, на друга вести, на трета филм од 50-тите, на четврта бедни спотови, а на останатите каде што имаше некои прифатливи филмчиња, ми го скинаа преводот. (I don't speak English). Ех мори пуста Ивано, срамота е во XXI век да не разбираш англиски! И ме пукна тешка досада, се врткам низ дома наваму-натаму и ги нервирам сите (а и они мене) па морав да излезам малку надвор. За времево-немам коментар. Треба да се носи некоја комбинација слична на апостолки и јакна, или чизми и блуза со кратки ракави... Ненормална работа. Бев на кафенце и на играње канаста (кафето не ми се погоди а карти не ни игравме). И си решив ке си идам дома да си учам:( Ете ветувам, само да пишам на блог, да се избањам, да јадам, да ја раскренам собата, да пијам кафе...па ке учам ако имам време:)

1 коментари:

Jovana рече...

te razbiram:))