BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

недела, 20 јули 2008

Две животни приказни....

Поминаа стресните денови на факултет, спремањето на испити од по 500 страни кои ги полагав кај ментални и искомплексирани професори (секоја чест на исклучоците). И веке заморена од податоци кои не вредат ни малку и кој никогаш нема да ми притребаат во животов, решив да почнам да читам книги. Се обратив кај тетка ми која е голем познавач на убавата страна од литературата и ми препорача две, а по мојата воодушевеност, истите и ми ги подари! Затоа решив да ви ги препорачам затоа што навистина ме оставија без зборови.....
1. "A cup of tea" или "Шолја чај"- Ејми Ефрон. Една лесна книга која не ти дозволува да ја оставиш за подоцна. Книга која се чита во еден здив. Лесна приказна за суров и нефер љубовен тријаголник. Дејството се случува во Њујорк во далечната 1917. Нема да во откривам ништо повеќе затоа што ова дело навистина заслужува да се прочита.
2. Мојата дефинитивно омилена книга "Jennie Gerhardt"или "Џени Герхарт"-Теодор Драјзер беше вториот избор за летово. Книгата дефинитивно им ја препорачувам повеке на женскиот пол затоа што е полна со емоции и солзи која може да ги допре и најстудените срца. Ова е приказна за суровиот живот кој неуморно го носи семејството Герхарт на работ на егзистенцијата и си поигрува со нивните животи. Љубов, работа, вера, почитување, ризик, тага, надеж.......

1 коментари:

*elena* рече...

A od koga mi vikas deka ke mi gi dades i devte....skar!!!!
Ama jas pak te sakam